Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

dijous, 13 de novembre del 2014

DIARI D'HIVERN, Paul Auster

(AGOST 2012) Bé, el darrer llibre de l'autor. M'ha costat molt posar-me a anotar però és que una amiga m'hi ha fet pensar. En un petit espai ha estat capaç d'expressar pràcticament allò que l'Auster ens conta. Un tret comú, són supervivents¡¡¡
Argument: repàs dels fets significatius d'en Paul a la seva vida. Què representen les 800 cases on va vivint al llarg dels 65 anys que compleix, els dos matrimonis, els fills, la mort dels pares, la relació amb els parents, la vida d'escriptor plena de bloquejos i d'acceleracions, els amors i desamors, etc....
De tots els llibres de l'Auster penso que és el més amè i curt però a mi m'ha costat suors¡¡¡¡ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada