Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

diumenge, 14 de setembre del 2014

DEU CLAUS AL PANY, Arumí, Baulenas, Bras, Jaén, Joan, Morreres, Pujol, Seguí, Sotorra i Vallbona

(MARÇ 2012)  Fa temps que ja vaig llegir-lo. La re-lectura sí que m'ha fet ser conscient d'algunes fantasies que comentava anteriorment.

M'agrada el to d'humor amb el que redacten els autors tots els contes. Tots amb un to irònic molt "cachondo". No em sorprèn que la majoria d'autors siguin valencians, són com pops!!!

El primer conte d'Anna Arumí dóna un gir en l'últim moment que trenca estereotips. Sovint malpensem en tercers humans i resulta que la rutina és, en realitat, el motor de la relació. En fi! els humans ens movem en una àmplia gamma de casuístiques.

La narració de Baulenes, Robert Subirats, succionador orgasmàtic electrodomèstic, em recorda els relats d'en Monzó, a Olivetti, Moulinex, Chaffoteau et Maury, d'aquells poca- vergonyes que no pares de somriure't tota l'estona. Us imagineu una atracció de circ per fer-vos venir un orgasme telepàtic a través del moviment de la llengua d'un individu?? Bufff!! Complicat i un pèl engorròs.

Ara continuo re-lectures, Doris Dörrie. Anem comentant¡

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada