Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

diumenge, 14 de setembre del 2014

UN TRAÏDOR COM ELS NOSTRES, John Le Carré

Inicio unes anotacions sobre els llibres que vaig llegint-me. De fet, en vaig començar una però amb alguns dels canvis d'aquest St. Facebook se'm van perdre. Així que em vaig enrabiar i he passat fins ara. Tenia ganes de fer-ho per allò de revisar a finals d'any la bibliografia i, com tot just hem canviat d'any, aprofitarem l'ocasió (i espero que aquest cop no se m'ho carreguin).

(GENER12) Començo amb Le Carré. Un autor que no havia llegit fins fa ben pocs anyets, quan m'iniciaren amb La Canción de los Misioneros, una novel·la que descriu força bé la situació política del continent africà. Però en el cas que ens ocupa anem a l'altra banda, a Rússia i al Regne Unit. Espies, tràfic d'influència, polítics,... possiblement res de nou en la seva obra. Els personatges principals estan molt ben definits i els interessos que els mouen semblen coherents.

Però em continua passant que, tal i com redacta, quan l'acabo em deixa aquella sensació d'haver de rellegir-me'l per copsar tots els cops amagats i els detalls de cada acció.

I prou, sóc breu. Ara començaré Una Noche de Perros de Hugh Laurie. A veure si sabeu qui és? Ja us posaré al cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada