Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

diumenge, 14 de setembre del 2014

MONTECRISTO, Marc Pastor

(MAIG 2012) Sóc un desastre, vaig amb retard. Bé, amb Montecristo, m'acabo la trilogia d'en Marc. Té un tret curiós a totes les novel·les, són pel·lícules!!! I aquesta justament barreja l'Indiana Jones, el Conde de Montecristo i altres del gènere. La contraportada ho explica bé.

Interessant perquè hi ha personatges que repeteixen al llarg de la trilogia; dinàmica perquè no pares d'anar amunt i avall patint pel grup d'espanyols (que pràcticament són tots catalans). És prou previsible però és entretinguda i deixa la porta oberta perquè continuï amb la "xaladura".

S'ha de reconèixer que, malgrat en Marc sigui un Mosso, és un freaky curiós a qui se li reconeix que sap escriure i crear un punt addictiu al lector.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada