Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

diumenge, 14 de setembre del 2014

LA BICICLETA ESTÀTICA, Sergi Pàmies

(ABRIL 2012) Un altre de relats curts. En aquest cas, sabent de qui és fill en Sergi em penso que podrien ser relats molt personals. D'experiències i sentiments viscuts que, arribats a l'etapa anomenada maduresa, l'autor esbomba d'una manera molt fina.

Són relats durs que, més sovint del que voldria, et deixen un gust amarg al paladar tot i que, finalment, s'assumeixen d'una manera molt digna totes i cadascuna de les situacions.

I ara arriba la lectura de St. Jordi. Una escriptora molt divertida, guionista collonuda i que em fa petar de riure. M'encanta!!! L'Empar Moliner. La coneixeu, no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada