Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

diumenge, 14 de setembre del 2014

LA COL·LABORADORA, Empar Moliner

(ST. JORDI 2012) Fa tota la pinta de ser el que redacta, una publicació encarregada. Acostumada a l'Empar cítrica i esbojarrada dels relats curts, en aquesta novel·la se'm perd una mica. Sí conserva el seu tret, això no canvia, de ser irònica. Diria que bé podria ser, sincerament, el que es troba en el seu dia a dia en l'àmbit literari. Quines coses!!! Pot la història canviar en funció dels interessos polítics i literaris únicament per publicar una obra més?!

Fa riure molt però també espanta una miqueta. M'han "xivat" que a nivell personal viu un pèl accelerada. Però continuarà sent una suposició perquè no l'he coneguda, ja m'agradaria!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada