Entradeta

Rescato les anotacions del sant Facebook que fa dos anys utilitzo i em decideixo a crear un bloc, i de passada aprendre com va això perquè no en tinc ni idea!!!

Altra cosa a dir-vos és que, com d'inici és un rescat de Face i no domino els blocs, l'ordre de lectura dels llibres és una mica desgavell però a cada anotació hi ha el mes i l'any en què vaig llegir-me'l. A partir d'ara l'ordre serà més rigorós.

I, per acabar, que us convidi a fer comentaris mai serà sinònim de donar permís ningú de malmetre; en altres paraules, les crítiques, constructives!!!

divendres, 19 de setembre del 2014

TODO ESTÁ PERDONADO, R. Reig

(OCTUBRE 2013) Un altre dels llibres que m'ha costat moooooolt de llegir, i no pas perquè sigui feixuc, sinó que més aviat ha estat perquè és massa contemporani, d'una realitat prou propera que em costa de recordar.

Moments de Dictadura i temps de Transició, negocis celestials que esdevenen mortals i famílies sacrificades per mantenir l'status quo del poder, el més perillós, aquell que no es deixa veure.

Interessant perquè demostra que a l'Estat espanyol aquells que van guanyar la guerra són els mateixos que governen el país, en suposada democràcia. En aquesta gent tot se'ls ha condonat i sembla que hagi de quedar així força temps.

M'han agradat els personatges que no els han amnistiat, que no han permés que els passés per alt les desgràcies que han inflingit a la resta; llàstima que tots ells acaben morts pràcticament.

I la religió, un negoci mortal que facilita l'homeòstasi entre vençuts i guanyadors. L'opi del poble que, com un mal xut, et pot portar a l'altre món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada